9 Ocak 2008 Çarşamba

VICTORIA'S SECRET PINK® "ROAD TRIP TO THE RUNWAY" YARIŞMASI


Yılbaşı gecesi CNBCE de yayınlanan Victoria’s Secret showda belki görmüşsünüzdür, PINK konsepti adı altında düzenlenen “Road Trip to the Runway” yarışması ve buraya katılanların 45 sn’lik youtube benzeri görüntüleri aralarda da olsa gösterildi.
Yarışmada finale kalan kızlardan 1 tanesi ise Victoria’s Secret PR yöneticisi, 1 Top Model ve ilgili kişilerden oluşan jürinin kararı ile dünyaca ünlü top modeller ile beraber aynı podyumu paylaşma imkanı buldu.

Düzenlenen bu yarısma kapsamında Amerikadaki Üniversite kampuslerinde http://www.vspink.com/ isimli sitede daha önceden belirtilen program dahilinde 18 yasından büyük olanların katılabileceği bir road show düzenlendi. Katılımcılar 45 sn’lik video görüntülerini buradaki standlardan yada internet üzerinden gönderdiler. Değerlendirme kriteri ise % 50 orjinallik, % 50 yaratıcılık olarak belirlenmiş.(Sitede yarısma kuralları ve ilgili ödüller ile ilgili bilgiler var..)

Sonuc olarak Victoria’s Secret genc nesil arasında marka deneyimini yaşatarak, katılımcıların pink - campus life hayat tarzı, kendini ifade etme isteklerini de doyuracak bir deneyimsel pazarlama çalışması yapmış. Victoria’s Secret; showları, dünyaca ünlü angel kızları ve bu tarz bir pazarlama taktiği ile bugunlerde populer olan tum pazarlama kavramlarını (experiential marketing, viral marketing – internet sitesi üzerinden, buzz marketing ve Guerrilla marketing) kullanmış oldu.


Hiç yorum yok: